maanantai 19. tammikuuta 2015

Kampanjasuunnittelu

Analyysi

Tuoteryhmä: Lindex Pienten lasten Basic  (koot 86-122)

Basic-mallistot ovat tärkeä osa jokaista tuoteryhmää.
Se on ympäri vuoden myynnissä oleva nimensä mukaisesti "perus"-mallisto.

Suurin osa basic-malliston vaatteista ovat egologisesti valmistettuja. Vaatteet ovat pehmeää ja miellyttävää materiaalia; egologista puuvillasekoitetta tai veluuria. Mallistoon kuuluu perus topit, t-paidat, puserot, hupparit, collegehousut, leggingsit ja sukat.

Kaikki basic-tuotteet ovat kolme kahden hinnalla (ota 3 maksa 2) ja niiden hintahaarukka on 4,95-19,95 eli tuotteet ovat melko halpoja.


Mainostus

Lindexin Pienten lasten basic-mallistoa mainostava printtimainos. -->
Sama kuva löytyy myös myymälästä esillepanoa tukemassa.



Myymälämainonta

Tällä hetkellä basic-mallistoa on myymälässä myös pienten lasten Key arealla, jolloin se kerää eniten huomiota ja on asiakkaalle ensimmäisenä silmäänpistävä.

Alla pari kuvaa Pienten lasten Key areasta.


Vasemmalla tytöt ja oikealla pojat



Vaatteiden esillepanosta on annettu tietyt ohjeet, mutta alueen koosta riippuen myymälässä voidaan tehdä erilaisiakin ratkaisuja. Alla pari kuvaa esillepano-ohjeista.



Tässä vielä muutama kuva basic-malliston esillepanosta muualla myymälässä.



Pyörö- ja lattiatelineet

"Ota 3, maksa 2"-tarjousta mainostetaan monta kertaa jokaisen telineen päällä, että se tulee varmasti huomatuksi.
Sustainable choice

Suurin osa basic-malliston vaatteista ovat ekologisesti valmistettuja, 
ja sekin on huomioitu mainostuksessa.
Nyt voit näyttää hyvältä ja olla hyvä ympäristölle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti